Είσαι οργανωτική, επικοινωνιακή και σου αρέσει τα πράγματα να γίνονται σωστά; Έχεις εργαστεί στο παρελθόν σε θέση λογιστηρίου ή customer service; Είσαι από τους ανθρώπους που σκέπτονται πελατοκεντρικά και ξέρουν να λειτουργούν σε ομαδικό πνεύμα;

H Aegean Fresko, ένας αναγνωρισμένος οργανισμός με αντικείμενο τις τροφοδοσίες καταστημάτων αναζητάει άτομο για το λογιστήριο και το customer service για μόνιμη απασχόληση όλο το χρόνο.

Η αποστολή σου θα είναι να παρέχεις το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης στους συνεργάτες μας αλλά και να διαχειρίζεσαι με συνέπεια και επιτυχία τα καθημερινά ζητήματα του γραφείου.

Οι αρμοδιότητες σου θα έχουν να κάνουν με την οργάνωση και ορθή λειτουργία του γραφείου κίνησης, την καταχώρηση των τιμολογίων και την τηλεφωνική υποστήριξη των πελατών.

Για την σωστή εκτέλεση των εργασιών, είναι πολύ σημαντικό να διαθέτεις άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, να είσαι εξοικειωμένη με τη χρήση υπολογιστών και να μιλάς καλά αγγλικά.